קטגוריות
אומנות טיפולית חיבור לקסם הפנימי מנדלה בעברית קניות

יש חוכמה אלוהית במסע שלי

המנדלה הזאת מכילה מסר שמטרתו להזכיר למי שנתקל בו שהמסע האישי שלנו היוצר ומוביל את מציאות חיינו, מובל על ידי הוא החכמה האלוהית שהינה מעבר למה שנוכל לתפוס היות והיא שייכת לנשגב. 

החיים הם מסע מדוייק

יש חשיבות להתייחסות למסע החיים האישי שלנו  כמשהו שמודרך באהבה אלינו גם במקומות המודעים וגם במקומות שנראה שהדברים פשוט קורים לנו, גם שאנו לא ומרוצים ממה שקורה וגם שאין לנו שליטה, טוב לזכור שהמסע של חיינו אוהב.

החיים שלנו מנוהלים על ידי כוח גדול ומטיב, ואם נרגיש את זה נוריד מהפחדים והדאגו שמשמשים כמעצורים בדרך, ומערימים עלינו קשיים במקומות ודברים שמשמעותיים עבורנו.

גם בזמנים שזה לא נראה ככה טוב שתהיה תזכורת שמסע חיינו עובד לטובתנו, ושחוכמה אדירה מנהלת את הדרך של חיינו.

המנדלה כתזכורת

יצירה זאת נכתבה כתזכורת, מכיוון שזה משמעותי שברגעים שבהם אנו חווים קושי, אי וודעוץ או אפילו שדברים לא בדיוק פועלים כמו שתכננו, ואולי אפילו ממש רחוק מזה, טוב שנזכור משהו גדול מאיתנו מוביל את הדרך.

שנרגע וננשום ברווחה בידיעה שכל מה שאנחנו עוברים במסע החיים שלנו הוא חכם ומודרך ושיש משהו גדול מופלא וקסום מכוון אותו. שיש משמעות ותוכן בכל צעד בחיים שלנו.

לכן חשוב שנזכיר לעצמנו שהנשגב נמצא בכל ושזה עובד לטובתנו.

טוב שנרגיש שמה שמכוון את חיינו גדול מאיתנו אוהב אותנו ומתקיים כחלק מהמסע האינסופי שלנו בקיום הגדול והחכם מאיתנו. לכן ניתן להתמסר ולבטוח ובכך לאפשר חוסר התנגדות ואפשור לטוב להגיע במהירות לחיינו.

להזמנת המנדלה : ״יש חוכמה אלוהית במסע שלי״

יש אפשרות להזמין את המנדלה בהתאמה אישית לתקציב ולבית שלכם

שילחו הודעה עם צילום המסך של המנדלה שבחרתם ואתאים לכם את המנדלה לצרכים שלכם

0546397656 : ענבל פוזנר 


כל הזכויות שמורות לכוח הריפוי הפנימי - ענבל פוזנר.


אין להעתיק לשכפל, להפיץ להדפיס או לעשות כל שימוש ללא אישור מראש ובכתב.


תודה :)


תפריט נגישות

error: התוכן שניסית להעתיק מוגן בזכויות יוצרים