קטגוריות
אומנות טיפולית אימון עצמי חיבור לקסם הפנימי מנדלה בעברית קניות תרגול רוחני

להתבונן בעיניים אוהבות

משמעות המנדלה – להתבונן בעיניים אוהבות

יצרתי את המנדלה כתזכורת חשובה להתבוננן בעיניים אוהבות. למעשה כקריאה לראות את הטוב במה שאנו מתבוננים בו. זה יכול להיות בעולם הפנימי להתבונן בעצמנו, בכוונות שלנו, בלב שלנו ובמי שאנו במבט חומל רך ואוהב, במחשבות שלנו ממקום שאין בו הזדהות אלא התבוננות חומלת ומאפשרת. וגם להשתמש בעיניים אוהבות לעולם שמחוצה לנו, להתבונן בעיניים ״טובות” ואוהבת. זה יכול להיות במבט מעריך שבאדם שמולנו, בחוויה שלו, בסיטואציות שאנו חווים בבורא וכו. 

כאשר המטרה היא להתבונן ממקום מאפשר ומרחיב. המתנה היא למעשה בתפיסה אוהבת שרואה את הצד הטוב של הסיטואציה. דבר זה ישפיע גם עלינו וגם על המציאות שסובבת אותנו מכיוון שיכול לכוון את התפיסה שלנו למקומות שיהיה לנו נעים להסתכל דרככם.

להתבונן בעיניים אוהבות יוצר ובורא מציאות מטיבה מכיוון שיש בנו כוח מחולל שמושפע באופן ישיר ואדיר מהדרך שבה אנו מסתכלים.

כאשר אנו מתעוררים לאמונות שלנו אנו יכולים להשפיע על החוויות שנחווה. המודע והלא מודע שלנו מחוברים, וניתן ליצור השפעה חיובית גם על החלקים העמוקים ביותר דרך החלק המודע ודרך חיזוק אמונות מעצימות. ברגע שאנו מודעים לכוחה האדיר של האמונה נוכל ליצור שינוי חיובי עצום בכך שנעלה תפיסות מרחיבות, נזכר בחוזקות ובאיכויות שבנו, בקיום/באלוהים/קוסמוס ובכך נשפר את החוויה בתוכנו, דבר זה ייצר את המציאות הרצויה לנו. כדאי לחזק את האמונה בטוב ובכך להנות מהפירות המתוקים שזה מביא לחיינו

הדרך שבה אנו מתבוננים על החיים, זויות ההסתכלות שלנו משפיעות עלינו ללא הרף ובלי הפסקה במודע ובלא מודע. אם אנו באנרגיה של חוסר או באנרגייה של יש, מה שנחווה יקבל שיקוף ישיר ביומיום שנחווה ובתמונה הרחבה. 

הדרך שבה שנראה את הדברים תשפיע עלינו ועל מה שנתבונן עליו. ד״ר ווין דייר אמר: ״שנשנה את הדרך שבה אנו רואים את הדברים, מה שנראה ישתנה״. לעיתים מתוך חלקים האוטומטיים שבנו, מתוך חוסר מודעות או מתוך ערך עצמי נמוך או מתוך פיזור הדעת, אנו רואים את הדברים בצורה שלא תואמת את חווית החיים שנרצה ליצור. המנדלה הזאת נוצרה כתזכורת חשובה לכך שהעולם שלנו מושפע מהתודעה שלנו, ושנרצה להשפיע לטובה על העולם נראה אותו בעיניים אוהבות.

הזמנת המנדלה להתבונן בעניים אוהבות 

יש אפשרות להזמין את המנדלה בהתאמה אישית לתקציב ולבית שלכם

היא יכולה להיות בשחור לבן ללא רקע ולהגיע ממוסגרת או על קנבס.

שילחו הודעה עם צילום המסך של המנדלה שבחרתם ואתאים את המנדלה לצרכים שלכם

0546397656 : ענבל פוזנר 


כל הזכויות שמורות לכוח הריפוי הפנימי - ענבל פוזנר.


אין להעתיק לשכפל, להפיץ להדפיס או לעשות כל שימוש ללא אישור מראש ובכתב.


תודה :)


תפריט נגישות

error: התוכן שניסית להעתיק מוגן בזכויות יוצרים